Bestiariusz - seria Legendarz




















Cześć ekipa, tym razem przychodzę do Was z książką, a właściwie dwiema książkami które po prostu zachwyciły mnie. Bestiariusz Słowiański to zbiór wszelakich stworów [i to nie wszystkich], w które wierzono na naszych ziemiach. Wiecie utopiec, strzyga, bies i tym podobne. Mam jeszcze w kolekcji "Święci i Biesy", ale nie przybliżę jej Wam ponieważ według mnie, nie jest ona już tak dobra jak te o których już pisałem. A wracając do bestiariusza, gdy go czytałem to w głowie miałem myśli typu "kurczę, gdyby choć część z tych stworów istniała to bałbym się po zmroku opuszczać dom". Wybaczcie, że dzisiaj tak krótko, ale co ja mam Wam napisać więcej o tych świetnych książkach oprócz "polecam Wam serdecznie i z całego serca", i zapraszam do obejrzenia poniższych obrazków.











Komentarze