Dariusz Pawłowski - Czarna Samica Kruka: Po Tamtej Stronie Świadomości

Na początku chciałbym podziękować autorowi za zwrócenie uwagi na jego książkę.
Pamiętacie jak mówiłem, że odpoczywam od kryminałów. I przechodzę do innego gatunku. Ta książka jest [przynajmniej tak mi się wydaje], thrilerem albo raczej książką akcji-kryminałem-thrilerem. Jest to drugi tom serii, ale jakoś nie odczuwam abym stracił cokolwiek z obrazu sytuacji czytając tylko drugi tom. No ale dosyć wstępu, przejdźmy do książeczki.

-------------------------------------------------------------------------------------

Okładka:


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Opis marketingowy:

BRAK DANYCH

---------------------------------------------------------------------------------

Opinia:

Książka która ukazuje pracę policji z wydziału zabójstw. I przedstawia bardzo realistyczny, może miejscami trochę przerysowany, obraz rzeczywistości. Jest pewien wątek który moim skromnym zdaniem jest niepotrzebny i czytelnik zaczyna się zastanawiać po co on jest. Kiedy pominie się go pozycja wiele zyskuje. Podoba mi się za to ukazanie pracy policji oraz relacji pomiędzy nimi jak i tego jak taka praca odbija się na życiu osobistym Niestety autor wziął pod koniec jeden z bardziej eksploatowanych schematów, przynajmniej tak mi się wydawało. Na szczęście ten nawet w takim schemacie autor ukrył pewien oryginalny element. Małe ostrzeżenie, autor tworzy dość plastyczne opisy a z racji tego iż obecne są sceny brutalne poczułem się w obowiązku uprzedzenia Was.

Profil książki na lubimy czytać:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4819798/czarna-samica-kruka-po-tamtej-stronie-swiadomosci

Strona z którą możecie pobrać książkę:
https://darekpawlowski.wixsite.com/czarnasamicakruka

Komentarze