Paka książek - box subskrybcyjny

Cześć, dzisiaj chciałbym Wam napisac o cyklu paczek dla książkomaniaków pod tytułem Paka Książek. Cała akcja polega na kupowaniu przysłowiowego "kota w worku". Płaci się za paczki na miesiąc, kwartał bądź rok. a jedynym co wybieramy jest ogólna kategoria książek. Ja wybrałem fantastykę [chyba nie muszę mówić dlaczego], oraz młodzieżówkę. Muszę przyznać iż ze wszystkich książek które były w paczce zaintrygował mnie cykl dziejący się w starożytnym Egipcie a zaskoczyła "Tajemnica wraku", której tematyka niezbyt mnie interesuje. Z tego co czytałem z tyłu książki czuć tam pewną teorię spiskową a ja nie przepadam za takimi rzeczami. W sumie to nie wiem dlaczego ta książka się tam znalazła, jakoś nie pasuje mi ona do kategorii i chyba prześlę ją gdzieś dalej. Jeśli chodzi o opinie tych książek to będziecie musieli jeszcze przez jakiś czas poczekać, w tej chwili czytam inne pozycje ;)

Komentarze