Neil Gaiman - Drażliwe tematy. Krótkie formy i punkty zapalne

Kolejna książeczka przeczytana. Z tym, że tutaj mam pewien problem gdyż ta książka jest zestawem opowiadań i ciężko o nim pisać dlatego wybaczcie mi iż tekst jest taki króciutki ;)

-----------------------------------------------------------------------------

Okładka:


Wydawnictwo: MAG [linku nie ma gdyż wydawnictwo zmienia serwer]
Seria: Gaiman
Premiera: 06 czerwca 2018

---------------------------------------------------------------------------------------

Opis marketingowy:

Nowy zbiór opowiadań autora „Amerykańskich bogów” i „Nigdziebądź”. Gaiman, autor wszechstronny, wyrafinowany i niezrównanie twórczy, czaruje nas swoją literacką alchemią i przenosi daleko w nieznaną krainę, gdzie fantazja staje się rzeczywistością, a codzienność płonie własnym blaskiem. „Drażliwe tematy”, pełne grozy, niespodzianek i dobrej zabawy, to skarbnica literackich perełek, które zajmują umysł, poruszają serce i wstrząsają duszą.

źródło opisu: MAG, 2018

------------------------------------------------------------------------------------------

Opinia:

 I znów mam dla Was zbiór opowiadań znanego i cenionego autora fantastyki Neila Gaimana. Wiecie same opowiadania są o tyle ciekawe iż N.G. ma świetny własny styl który nie nudzi się nawet po dłuższym kontakcie z jego książkami [nie ma syndormu "przesytu treścią"], co czasami zdarza się w przypadku innych twórców. Jednocześnie bardzo szybko czytelnik odnajduje się w jego tekstach. Ale wróćmy do książeczki. Niestety mimo iż bardzo podobały mi się opowiadania jak i wstawki autora do każdego z nich muszę powiedzieć iż nie przypadł mi do gustu dposób by te wstawki były na początku wszystkie a później po kolei opowiadania. Wiecie tytuł dzieła i tekst od autora później kolejny tytuł opowiadania i wstawka. Bardziej podobałaby mi się forma opowiadanie + krótki tekst autora i następne opowiadanie. Ale to tylko moja osobista uwaga która nie ma wpływu na ogólną bardzo pozytywną opinię na temat całości zbioru. Jeśli lubicie twórczość autora to nie zawiedziecie się na tym zestawie.


Jak zawsze oddaje w wasze ręce sekcję komentarzy.


Kolekcja jeszcze przed dodaniem najnowszej książki czyli "Ocean na końcu drogi"



Profil książki w serwisie lubimy czytać:

Komentarze