Podsumowanie czerwiec 2018

Te sześć miesięcy strasznie szybko zleciało, ale iż nie będę podsumowywał go a tylko jeden miesiąc to muszę się Wam przyznać iż w tym miesiącu pojawił się pewien post który mam nadzieję będzie początkiem czegoś więcej ale wszystko zależy od tego czy znajdę chętnych na ten wątek ;)

Ale wracajmy do podsumowania, oto książki przeczytane w tym miesiącu:

1. Marie Brennan - Historia naturalna smoków
2. Leszek Machała - Neida i Zemsta Bogów
3. Agnieszka Steur - Wojna w Jangblizji - tom 1 W Tamtym Świecie
4. Paulina Świst - Komisarz
5. Sylvain Neuvel - Przebudzeni Bogowie
6. Eliza Drogosz - Władca Piasków
7. Eliza Drogosz - Berło Zniszczenia
8. Andrzej Wardziak - Infekcja: Genesis

Jak możecie zauważyć książek nie ma zbyt wiele, ale i tak numer ósmy zaskoczył mnie gdyż nie myślałem że przeczytam ją z taką prędkością. Autorka książek numer sześć oraz siedem zagościła również na blogu w pierwszym wywiadzie który udzieliłem. No przynajmniej pierwszym opublikowanym tutaj, ponieważ czasem staram się również brać czynny udział w różnych akcjach prowadzonych przez stronę FB o nazwie "Poznaj polskiejgo pisarza", wraz z dniami w których osoby malujące słowem pisanym odpowiadają na pytania innych. Staram się wtedy dawać pytania oryginalne i nabierać doświadczenia do mniej więcej takich wyników. Mam nadzieję iż zarówno pytania jak i odpowiedzi przypadną Wam do gustu.

A jak Wam upłynął czerwiec? Oddaję sekcję komentarze w wasze ręce ;)

Komentarze