Denis Szabałow - Prawo do zemsty

Cześć, nareszcie udało mi się ukończyć tę książkę. Zajęło mi to więcej czasu niż sądziłem, zamiast dwa lub maksymalnie trzy dni ta pozycja zajęła mi aż cztery.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okładka:

Cykl: kontynuacja apokalipsy
Seria: uniwersum metro 2033
Wydawnictwo: Insignis
Premiera: 14 czerwiec 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis marketingowy:

Przeżył, wrócił do domu. I co go przywitało? Pustka! Cisza! Śmierć!
Droga była długa, ale jeszcze nie dotarł do jej kresu. Ten, na kogo nikt nie czeka, kogo pozbawiono rodziny i przyjaciół, jest wprost stworzony do wojny.
Daniła Dobrynin stracił dom i bliskich. Nie ma nic… Poza celem. Celem, który musi osiągnąć za wszelką cenę.
Prawo do zemsty Denisa Szabałowa to trzecia powieść jego trylogii „Konstytucja apokalipsy” napisanej w ramach projektu Dmitrija Glukhovsky’ego Uniwersum Metro 2033. Jej poprzednie części to Prawo do użycia siły i Prawo do życia.

źródło opisu: materiały wydawcy

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinia:

 Zamknięcie trylogii. W sumie można było się spodziewać tego typu akcji i nawet zwrot fabularny mniej więcej od połowy książki brałem pod uwagę. Jednak w tym gatunku nie jest to wadą, bardziej irytował mnie swoisty nadmiar wyposażenia bohaterów. Niby było kilka momentów gdzie musieli borykać się z gorszym wyposażeniem od napastników ale za mało ich było. Nie mówię o samych szybszych momentach ponieważ na tych około 470 stronach przeważały. Ten trzeci tom odkrywa przed nami tajemnice rodzinnego Schronu bohatera oraz jego rolę która kiedy wyjdzie na jaw jednocześnie odkrywa dlaczego Bractwo tak bardzo się nim interesuje. Książkę czytało mi się bardzo przyjemnie i gdyby nie chroniczny brak czasu to spokojnie ukończyłbym ją w dwa dni. Mimo iż rozdziały są jak dla mnie troszkę zbyt długie to nie jest to jakąś wielką niedogodnością.




Profil książki w serwisie lubimy czytać:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4630360/prawo-do-zemsty

Komentarze