Paulina Hendel - Droga Dusz

Cześć, wracam do was z nową książką, szczerze to miałem zamiar zacząć jączytać już w dzień premiery ale tak się złożyło iż wtedy miałem inną na celowniku. Krótka piłka, ta pozycja jest trudna do ocenienia. I nie chodzi tu wcale o to iż jest ona zła, czy nijaka. Nie chodzi również o to, że jest dobra. Jest tak wow, że aż zabrakło mi słów. I mimo niewielkiej objętości tekstu poniżej jest on jednym z najdłużej powstających oraz najdłużej myślanych.

--------------------------------------------------------------------------
Okładka:

Wydawnictwo: Czwarta stronaWe need YA
Seria: Żniwiarz
Premiera: 2 październik 2019

--------------------------------------------------------------------------------------
Opis marketingowy:

Dołącz do walki z demonami i ocal świat przed zagładą!
Ciemność zalała Wiatrołom. Nadeszła trzynasta pełnia a wraz z nią nowe demony. Feliks ma wrażenie, że w tym rozdaniu dostał od losu najgorsze karty. Odkrywa, że ludzie mogą być równie nieobliczalni i żądni krwi, co nawi. Magda w pogoni za Niją znajduje się tak daleko od rodzinnego miasteczka jak jeszcze nigdy. Czy uda jej się odkryć, kim tak naprawdę jest, zanim będzie za późno? I czy droga dusz zaprowadzi ją z powrotem do domu?
Po epoce wiedźminów przyszedł czas na żniwiarzy. Paulina Hendel stworzyła serię, która aż prosi się o film. Bohaterowie fundują nam niezapomniane przygody, których akcja rozgrywa się w świecie pełnym słowiańskich demonów. Daj się porwać! Choć niekoniecznie jakiejś strzydze…
O serii Żniwiarz:
Paulina Hendel zabierze was w niesamowitą podróż pełną wonnych ziół, piekącej soli i błyszczących sierpów. Katarzyna Berenika Miszczuk
Jeśli sądzicie, że wiece już wszystko o słowiańskich demonach i zabobonach, Paulina Hendel raz jeszcze sprawi, że zmienicie zdanie. Marta Kisiel
Boicie się ciemności? Wierzycie w przeczucia, znaki i przepowiednie? Ta książka jest dla was! Maja Lidia Kossakowska

źródło opisu: http://czwartastrona.pl

--------------------------------------------------------------------------------------
Opinia:

 I stało się, książka The Best of 2019 trafiła w moje ręce i została już przeczytana. Gdybym był wredny to takie jedno zdanie mogłoby być całym tekstem ale jednak nie. Nie mam pojęcia jak autorka to sprawiła ale ten czwarty tom serii podobał mi się najbardziej z dotychczas ukazanych i w ogóle nie zazdroszczę piątemu tomowi ponieważ poprzeczka ustawiona jest naprawdę wysoko. Wiecie, trochę ciężko pisać o tej książce nic nie zdradzając z tego co się dzieje, zwłaszcza iż już na samym początku jest pewna dość istotna scena która sprawiła, że obraziłem się na czytnik który miał ją otwartą. Jednak moja ciekawość sprawiła iż dość szybko przeprosiłem się z nim i nie mogłem oderwać się od książki do samego końca. W książce jest wszystko czego oczekujemy od tego typu powieści. Momentów pełnych akcji gdzie każde zdanie, ba każde słowo odmalowuje nam sceny niczym z wielomiliardowych filmów tego typu. Sceny wypoczynku od podwyższonego tempa by nabrać oddechu, bohateró z którymi chciałoby się konie kraść i nie chodzi mi tylko o głównych ale również postacie na drugim planie są właśnie tak stworzeni. Jeśli chodzi o opisy miejsc to pojawiają się w ilości wystarczającej do uruchomienia obrazów w wyobraźni ale nie są takie jak w Nad Niemnem co dla mnie osobiście jest dużym plusem. Szczerze, zajrzałem już do sugerowanej premiery piątego tomu i człowiek zastanawia się jak on wytrzyma cały rok w oczekiwaniu na ponowne spotkanie z postaciami. Gdybym miał się doczepić do czegokolwiek to jest za krótka, naprawdę aż chciałoby się aby zamiast tych pięciuset stron chciałoby się aby było ich ponad tysiąc lub dwa. Życzyłbym sobie i wam jak najwięcej właśnie takich książek.



Profil książki w serwisie lubimy czytać:

Komentarze