Podsumowanie maj 2018

Czy Wam również ta pierwsza połowa 2018 tak dziwnie szybko zleciała? Nie wiem czy to nawał pracy czy może coś innego ale wydaje mi się iż dopiero co robiłem podsumowanie 2017 roku a tu już coś takiego. No dobra a zatem zobaczmy ile i jakie książki gościły na blogu w maju ;)

1. Suren Cormudian - Wędrowiec
2. Stephen King, Richard Chizmar - Pudełko z guzikami Gwendy
3. Jarosław Grzędowicz- Pan Lodowego Ogrodu tom 1
4. Jarosław Grzędowicz- Pan Lodowego Ogrodu tom 2
5. Jarosław Grzędowicz- Pan Lodowego Ogrodu tom 3
6. Jarosław Grzędowicz- Pan Lodowego Ogrodu tom 4
7. Jarosław Grzędowicz - Księga Jesiennych Demonów

Jak możecie z łatwością zauważyć ten miesiąc upłynął pod znakiem twórczości Jarosława Grzędowicza. Oprócz tych książeczek przeczytałem jeszcze jedną która nie została zamieszczona gdyż jej opinia poleciała bezpośrednio do autorki a jako iż był to ten rodzaj opinii to dużo bardziej niż zwykle skupiałem się na niedociągnięciach w tej książce a taki tekst mógłby zostać błędnie odebrany jako gorszy niż jest w rzeczywistości. Jednak wracajmy do przyjemiejszych elementów. W tym poście macie zdjęcia oraz krótki tekst na temat nowego wydania klasycznej już książki H. G. Wellsa pod tytułem "Wojna Światów", książka została przeze mnie przeczytana przed napisaniem tego tekstu ale jej również nie umieściłem w wykazie gdyż nie pisałem o zawartości książki a skupiłem się na zewnętrzu [jak to facet]. Zapomniałbym, zamówiłem również pakę książek [post tutaj], i zamieściłem filmik z otwarcia paczki w serwisie społecznościowym, niestety jeszcze nie przeczytałem tych książek a jedna z nich została przeze mnie uwolniona i powędrowała dalej. Mam nadzieję, że osoba do której ona trafiła [dostałem zawiadomienie o doręczeniu], nie będzie rozczarowana.

A jak Wam minął maj? Czy te wysokie temperatury nie sprawiają iż nie macie ochoty na nic innego tylko leżeć na tarasie oraz popijać zimne drinki [gdybym miał miliony na koncie to tak bym robił]? Sekcja komentarzy jest cała Wasza, z chęcią przeczytam każdy z nich.

Komentarze