Podsumowanie listopad 2018

Cześć, minął kolejny miesiąc a ja mam dla was kolejne podsumowanie. Tym razem chciałbym powiedzieć Wam iż przez pierwsze dwa tygodnie listopada obawiałem się iż będzie on najsłabszy pod względem czytelniczym. A to dlatego iż przeczytałem tylko trzy książki, na szczęście trzeci tydzień miesiąca podbił ten wynik o pięć pozycji. Sami przyznacie iż jedna książka dziennie to dość ładny wynik. Ale to był tylko jeden taki tydzień, jednak nie przedłużając już bardziej zapraszam do listy przeczytanych ;)


Lista:

1. Denis Szabałow - Prawo do życia
2. Denis Szabałow - Prawo do zemsty
3. Gordon Dahlquist - Przezroczysta Fabryka Dusz
4. Walter Tevis - Przedrzeźniacz
5. Teresa Driscoll - Obserwuję Cię
6. Richard Phillips - Brama
7. Peter Watts - Poklatkowa rewolucja
8. James S. A. Corey - Wrota Abaddona
9. Konrad T. Lewandowski - Ksin. Początek
10. Witold Dworakowski - Pani czteredziestu żywiołów

Oprócz tego upubliczniłem dla Was projekt Detektyw, a na wasze pytanie "Dlaczego?", odpowiedź znajdziecie we wstępie, który oddzieliłem od samego tekstu. Jeśli będziecie chcieli jakoś tamten fragment skomentować, obojętnie czy w sposób pozytywny czy nie to wiedzcie iż zawsze z chęcią czytam wszystkie wasze wpisy.

W porządku, a więc tak prezentował się mój listopad. A jak on wyglądał u Was? Sekcja komentarzy jest do waszej dyspozycji.

Komentarze